Gasthof Unterm Rain*** - Kitzbüheler Alpen, Oostenrijk | Bizztravel Wintersport| Wintersport 2019/2020 boeken - Skivakantie incl. skipas | Bizztravel
0900-9350 lokaal tarief

EERLIJKE PRIJZEN bij ons inzicht in alle verplichte kosten

7,2
Gasthof Unterm Rain

Oostenrijk | Kitzbüheler Alpen | Kirchberg
  • Afstand tot skilift: 1000 meter
  • In het centrum
  • Gezellige stubes
  • In het centrum
  • Nieuw management
  • Temperatuur vandaag 26°C
  • Met bus of eigen vervoer of vliegtuig

8 dagen | zaterdag 21 maart | eigen vervoer | Logies en ontbijt | Prijs per persoon, vanaf:

  • vanaf
    €509
Prijzen zien & Boeken
Toon alle vakanties in Kirchberg

[TRANSPORT_INFO]

Kirchberg

Gasthof Unterm Rain

Wij helpen je op weg met handige tips en praktische informatie Wil je meer weten over je aankomst op de bestemming of wil je graag meer informatie over de busreizen van Bizztravel? Deze en andere praktische informatie kun je hier allemaal vinden.

Busvervoer

Reisduur
De bussen naar Oostenrijk vertrekken in de avond vanuit Nederland. De bussen rijden ’s nachts naar de bestemming en de verwachte aankomsttijd op de bestemming is in de loop van ochtend.

De vertrektijd voor de terugreis vanaf de bestemming is doorgaans tussen 19:00 uur en 22:00 uur (onder voorbehoud). De bussen rijden ’s nachts terug naar Nederland en de verwachte aankomsttijd in Nederland is in de loop van de ochtend.

Houdt er rekening mee dat de reisdagen meetellen in de reisduur. Bijvoorbeeld, bij een 10-daagse busreis ben je 8 dagen en 7 nachten op de bestemming. De aangeboden reisduren kunnen verschillen per bestemming en accommodatie. De mogelijke reisduren zijn zichtbaar in de prijstabel.

Opstapplaatsen en vertrektijden

Opstapplaatsen

Indicatieve vertrektijd

Zwolle19:00
Amsterdam19:15
Utrecht20:00
Rotterdam19:45
Bruchem20:30
Eindhoven21:15
Venlo22:00

De aangeboden op- en/of uitstapplaatsen en vertrektijden kunnen verschillen per datum. De mogelijke op- en uitstapplaatsen zijn zichtbaar tijdens het boeken.

Op het ticket staan de juiste opstaptijd en -locatie vermeld. Tijden kunnen door verschillende omstandigheden afwijken, zoals het weer en de verkeersdrukte.

Klik op de verschillende opstapplaatsen voor meer informatie over de exacte locatie, bereikbaarheid per auto of openbaarvervoer en de aanwezige faciliteiten.

Toeslag op-/uitstapplaats
Voor een aantal op-/uitstapplaatsen betaal je een toeslag per persoon, per enkele reis. Deze toeslagen zijn:

  • € 7,50 voor Zwolle en Amsterdam
  • € 5,00 voor Utrecht en Rotterdam

Bagage
Alle bussen hebben een zeer beperkte bagageruimte. Er is per persoon plaats voor het meenemen van maximaal:

  • 1 koffer of reistas van normaal formaat (max. 80x70x30 cm en max. 20 kg)
  • 1 paar ski's (met stokken) of één snowboard*
  • 1 paar ski- of snowboardschoenen
  • 1 stuk handbagage (normaal formaat, 2 kg

* Bij een snowboard is het verplicht om de bindingen van het board af te halen. In een snowboardhoes mag niet méér zitten dan 1 snowboard (dus ook géén overige bagage zoals snowboardschoenen, kleding e.d.).

Om ervoor te zorgen dat alle bagage mee kan, is het ten strengste verboden om levensmiddelenpakketten mee te nemen dan wel in jouw bagage te stoppen. Indien je te veel bagage hebt, is de chauffeur verplicht deze te weigeren. Zorg er altijd voor dat er labels aan jouw bagage bevestigd zijn. Je blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor jouw bagage.

Busnummer per SMS
Het busnummer staat niet vermeld op het ticket wat je ongeveer 10 dagen voor vertrek ontvangt. Het busnummer wordt ca. 1 dag voor vertrek per SMS verstuurt (kosteloos). Dit is uiteraard alleen mogelijk als wij in het bezit zijn van het juiste mobiele telefoonnummer. Geef dit nummer door tijdens het boeken. Indien je met een overstap te maken krijgt, wordt dit niet gecommuniceerd in de SMS.

Meer informatie
Uitgebreidere algemene informatie over de busreis kun je op onze site vinden onder het kopje
algemene reisinformatie, onder Vragen & Contact.

Aankomstinformatie

Rustig in voor- en naseizoen
In de eerste en laatste weken van het wintersportseizoen vinden in de wintersportgebieden en –accommodaties vaak allerlei werkzaamheden plaats om het seizoen voor te bereiden of af te sluiten. Een groot voordeel is dat het in die periodes heerlijk rustig is bij de skiliften en op de pistes. Denk er verder aan dat het zou kunnen dat winkels en uitgaansgelegenheden niet of minder lang open zijn, dat soms niet alle faciliteiten worden aangeboden en dat de sneeuwcondities soms van iets mindere kwaliteit kunnen zijn.

Hoe laat de accommodatie in en uit
Op de dag van aankomst mag u meestal in de namiddag uw hotelkamer of appartement in. U kunt het beste bij aankomst bij de receptie vragen hoe laat u de kamer of appartement in mag, dit kan per accommodatie verschillen. Veel accommodaties hebben een speciale ruimte waar u uw bagage kunt neerzetten totdat u de kamer of het appartement in mag. Op de laatste vakantiedag verlaat u meestal in de ochtend uw kamer of appartement. Het personeel kan uw kamer of appartement dan controleren en/of schoonmaken voordat de volgende gasten aankomen. De receptie kan u vertellen hoe laat u de accommodatie moet verlaten. Ook dan bieden veel accommodaties u de mogelijkheid om uw bagage ergens te stallen tot het moment van vertrek.

Eindschoonmaak
Bij de meeste appartementen regelt u zelf de eindschoonmaak, maar soms kunt u ervoor kiezen dit door de accommodatie te laten doen. Bij sommige appartementen is dat zelfs verplicht. In beide gevallen betaalt u de kosten van de schoonmaak ter plaatse. In Frankrijk is het de bedoeling dat u de keuken altijd schoon achterlaat, ook als u ervoor hebt gekozen de eindschoonmaak door de accommodatie te laten doen.

U betaalt vaak een borg
Bij aankomst in het appartement wordt er in veel gevallen een borg gevraagd. U mag dit contant betalen (tip: neem voldoende cash geld mee!) en soms ook met een creditcard. Als u onvolkomenheden aantreft bij aankomst in het appartement, kunt u dit het best meteen melden bij de receptie. U krijgt de borgsom terug als het management van de accommodatie vindt dat het appartement bij vertrek in orde is. Zorg er zelf voor dat het appartement in orde is en u de borg terug krijgt, wij zijn daarvoor niet verantwoordelijk.
Ook bij het ophalen van uw skipas kan om een kleine borg gevraagd worden.

U betaalt vaak toeristenbelasting
Bij de meeste accommodaties betaalt u toeristenbelasting aan de receptie, deze belasting is verplicht. Het bedrag kan in de loop van het seizoen veranderen, bij de accommodatieteksten op vindt u de hoogte van dit bedrag. In enkele gevallen is dit reeds verrekend in de reissom.

U hebt een speciale voorkeur
Bij de boeking kunt u laten weten of u een voorkeur hebt, bijvoorbeeld 2 kamers naast elkaar. We noemen zo’n speciale voorkeur een ‘preferentie’. Onze partners bepalen wat er mogelijk is. We doen ons uiterste best om aan al u wensen te voldoen, maar u kunt hieraan geen rechten ontlenen.
Kunt u de reis alleen boeken als we aan uw medische voorkeur/eis voldoen? Dan noemen we dat een ‘essentie’. Om er zeker van te zijn dat uw essentie goed wordt geregistreerd, raden we u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Het kan zijn dat u extra betaalt voor een essentie, circa € 23. Tip: denk eraan dat u tijdens de reis altijd een medische verklaring bij u hebt.

Extra's
Skipas
Alle reizen zijn inclusief skipas. Uw skipas haalt u op de dag dat u aankomt met uw voucher op bij de skiliftmaatschappij of bij uw reisleiding.
Uw skipas gaat in op de dag van aankomst of de dag na aankomst, afhankelijk van uw keuze bij het boeken van uw reis.
Soms wordt er een borg gevraagd voor de skipas. In sommige gevallen is een pasfoto nodig. In de reisinformatiebrief die u kort voor vertrek ontvangt kunt u dit lezen.

Tip: neem voor uw kinderen een geldig legitimatiebewijs mee. De skiliftmaatschappij kan hierom vragen om te controleren of uw kinderen de leeftijd hebben om een gratis skipas te ontvangen.

Ski- en snowboardmateriaal
Uw ski- of snowboardmateriaal vooraf regelen tegen gegarandeerd de laagste prijs?
Huur dan direct bij uw boeking uw materiaal.
In het boekingsproces ziet u welk materiaal u kunt boeken.
Voor al het materiaal garanderen wij een goede kwaliteit aansluitend bij uw niveau.
Zodra u van ons uw voucher ontvangt leest u daarop het adres op uw wintersportbestemming waar u uw materiaal mag afhalen.
Soms wordt er een borg gevraagd, dit kan u contant of per creditcard voldoen.

Heeft u een reisverzekering bij ons afgesloten dan zijn gehuurde materialen meeverzekerd in de basisdekking. Check uw eigen verzekering of dit daar ook het geval is.

Kies voor een helm
Het dragen van een helm voor kinderen tot 15 jaar is verplicht. Wij raden u altijd aan een helm te dragen. Bij veel van onze bestemmingen is dit bij te boeken.

Ski- en snowboardles
Wilt u ski- of snowboardlessen volgen? Geef dit aan op het moment dat u uw reis boekt. Mocht u dit na uw boeking nog willen regelen, dan kan dat heel makkelijk via uw persoonlijke pagina in mijn.bizztravel.nl

Wij hebben de beste skischolen geselecteerd en ervaren skileraren zullen ervoor zorgen dat u op uw eigen niveau van het skigebied kunt genieten.
De lessen die u bij ons boekt beginnen meestal op de dag nadat u aankomt.
Op de eerste dag van uw vakantie gaat u langs de skischool om te horen waar en hoe laat uw les begint.
De lessen kunnen ’s morgens, tussen de middag of ’s middags zijn.

Heeft u les in een groep?
Houd er rekening mee dat anderen het skiën of snowboarden sneller of juist langzamer onder de knie krijgen. Laat dit het vakantieplezier niet in de weg staan, maar geniet van de sneeuw en de prachtige omgeving.

Aantal lesuren
Er kunnen omstandigheden zijn waardoor het aantal lesuren wordt aangepast, bijvoorbeeld als u les krijgt in een groep met minder personen dan geboekt. Het aantal lesuren wordt dan minder omdat u tijdens de les meer aandacht per persoon krijgt.

Aantal deelnemers
Als er te weinig deelnemers zijn kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat de les wordt geannuleerd. Uiteraard laten we u dit zo snel mogelijk weten en ontvangt u uw geld terug.

Heeft u een skipas op de dagen dat u lessen heeft geboekt?

Diner of halfpension
Voor en na een dag op de piste kiezen voor gemak en lekker eten in een nabij gelegen restaurant, dat kan met ons diner of halfpension!

Op veel bestemmingen kunt u bij ons vooraf tegen een aantrekkelijke prijs diner of halfpension boeken in een restaurant die dichtbij uw accommodatie ligt.

Naam en adres van het restaurant van uw diner of halfpension ziet u op uw voucher die u vlak voor vertrek van ons ontvangt.

De maaltijden zijn op vaste tijden, vraag ter plaatse naar hoe laat het ontbijt en/of diner begint.

Halfpension: uw eerste maaltijd het diner op de dag van aankomst en uw laatste maaltijd het ontbijt op de dag van vertrek. De drankjes zijn niet inbegrepen.

Diner: uw eerste maaltijd is op de dag van aankomst. Als u voor 5 dagen diner hebt geboekt zorgt u de laatste dagen van uw vakantie zelf voor uw eten. De drankjes zijn niet inbegrepen.

Vliegreis

VERVOERSINFO VLIEGREIS
Je vliegt met Transavia vanaf Amsterdam naar Innsbruck. Deze vlucht duurt ongeveer 1 uur en 35 minuten. Tijdens de vlucht zijn maaltijden en drankjes niet inclusief.

Vertrekdagen
De vlucht vanaf Amsterdam naar Innsbruck vertrekt dagelijks.

Vertrek vanaf regionale luchthavens
Je kunt dagelijks vertrekken vanaf Rotterdam en Eindhoven. Houd er rekening mee dat je met vertrek en/of aankomst vanaf een regionale luchthaven mogelijk op de heen- en/of terugreis een tussenlanding hebt.

De transfer
De transfer is bij de reissom inbegrepen. De gemiddelde transfertijd naar Kirchberg bedraagt circa 1 uur en 45 minuten. In stap 2 van de boeking kun je ook kiezen voor “geen transfer”. Je ontvangt hiervoor een korting. De hoogte van de korting kun je zien in stap 2 van de boeking. Voor extra informatie over de transfer klik hier.