Contact| Contact| Wintersport 2017/2018 boeken - Skivakantie incl. skipas | Bizztravel
0900-9350 70 cpg

EERLIJKE PRIJZEN bij ons inzicht in alle verplichte kosten

Contact


Heb je nog vragen of opmerkingen over de boeking dan kun je ons telefonisch of via de e-mail bereiken. Vervolgens word je geholpen door één van onze medewerkers.

TELEFOON
Heb je vragen of wil je telefonisch boeken?
Bel dan het telefoonnummer 0900-9350 (€ 0,70 per gesprek).

De openingstijden van ons call-center zijn:
Maandag t/m vrijdag: 09.00-20.00 uur
Zaterdag: 10.00-17.00 uur
Zon-en feestdagen: gesloten

E-mail
Wil je per e-mail een antwoord op je vraag?
Dan kun je een e-mail sturen naar info@bizztravel.nl beantwoorden zo snel mogelijk je vragen.
Indien je een vraag hebt over een bestaande boeking, vragen wij je vriendelijk je reserveringsnummer in je e-mail te vermelden.
Zodoende kunnen wij je e-mail sneller behandelen.


Contact

Via het onderstaande formulier kan jij jouw vraag aan Bizztravel stellen. Jouw bericht wordt doorgestuurd naar onze collega’s van het contact center. Met plezier beantwoorden zij jouw bericht zo snel mogelijk. Om dit goed te kunnen doen, raden wij je aan om de gegevens zo compleet mogelijk in te vullen.



 


 



JE REISORGANISATOR:

Sundio Group International GmbH
Schützengasse 4
CH- 8001 Zürich
Switzerland
CH- 020.4.049.544-0
CHE- 178.977.909 MWST

SGR: 3609
ANVR 05098

Tel : +41-(0)43 5083 535
e-mail: sgi@sundiogroup.com
Jouw reisbemiddelaar in Nederland is Bizztravel.

Postadres:
Postbus 1439
3000 BK Rotterdam
Bezoekadres:
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

tel: 0900-9350 (70 ct. per gesprek)
fax: 010-2802169
e-mail: info@bizztravel.nl
internet: www.bizztravel.nl

KvK-nummer: 24188723
Btw-identificatienummer: NL814862135B01

IBAN: NL94 RABO 0100 9168 72
BIC: RABONL2U

JE KUNT ONS OP ONDERSTAANDE TIJDEN TELEFONISCH BEREIKEN:

maandag t/m vrijdag: 09.00 - 20.00
zaterdag: 10.00 - 17.00
zondag: gesloten

ONTEVREDEN OF KLACHTEN

Het is noodzakelijk dat je jouw klachten over jouw vakantie direct meldt aan de receptie van de accommodatie en bij onze reisleiding ter plaatse. Onze reisleiding staat voor jou klaar om jouw klacht tijdens de vakantie op te lossen. Wanneer er op bestemming geen reisleiding aanwezig is kun je telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor in Nederland. Het telefoonnummer staat vermeld op jouw reisbescheiden. Door deze handelswijze is het meestal mogelijk om direct jouw klacht naar wens op te lossen. Achteraf, na thuiskomst is het natuurlijk niet meer mogelijk om problemen op te lossen. Klachtenformulier noodzakelijk

Wanneer jouw klacht ter plaatse niet naar wens wordt opgelost is het noodzakelijk om een klachtenformulier bij onze reisleiding in te vullen. Met dit formulier kun je, binnen 1 maand na thuiskomst, jouw klacht kenbaar maken. Stuur in dat geval jouw klachtenformulier, voorzien van een toelichting, per post of per mail naar ons toe. Het opsturen van alleen een klachtenformulier zonder verdere toelichting is niet voldoende om jouw klacht in behandeling te nemen. Na ontvangst van jouw opmerkingen, versturen wij je altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op jouw opmerkingen geven wij binnen 1 maand.
Je kunt jouw correspondentie richten aan:
Bizztravel
t.a.v. Customer Support
Postbus 1439
3000 BK Rotterdam
t +31 (0)10-2700 816
f +31 (0)10 2802 169
e customersupport@bizztravel.nl
i www.bizztravel.nl

Houd er rekening mee dat wanneer klachten op de bestemming niet zijn gemeld en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, in Nederland niet in behandeling worden genomen.
Wanneer jouw klacht betrekking heeft op Bizztravel of op het tot stand komen van de boeking, dan kun je deze uiterlijk binnen 1 maand na het bekend worden van de feiten bij ons indienen.
Na ontvangst van een klacht, voor vertrek, versturen wij geen ontvangstbevestiging. Dit omdat wij binnen 2 weken, of eerder bij kort voor vertrek, jouw klacht willen behandelen.
Voor verdere informatie over reisvoorwaarden en jouw rechten als reiziger verwijzen wij je naar de ANVR voorwaarden.
Met klachten kun je je ook wenden tot de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.