Contact| Contact| Wintersport 2018/2019 boeken - Skivakantie incl. skipas | Bizztravel
0900-9350 lokaal tarief

EERLIJKE PRIJZEN bij ons inzicht in alle verplichte kosten

Contact


Heb je nog vragen of opmerkingen over de boeking dan kun je ons telefonisch of via de e-mail bereiken. Vervolgens word je geholpen door één van onze medewerkers.

TELEFOON
Heb je vragen of wil je telefonisch boeken?
Bel dan het telefoonnummer 0900-9350 (lokaal tarief).
Bel je vanuit het buitenland? Bel dan 0031 10 2700813.

De openingstijden van ons call-center zijn:
Maandag t/m vrijdag: 09.00-20.00 uur
Zaterdag: 10.00-17.00 uur
Zon-en feestdagen: gesloten

E-mail
Wil je per e-mail een antwoord op je vraag?
Dan kun je een e-mail sturen naar info@bizztravel.nl beantwoorden zo snel mogelijk je vragen.
Indien je een vraag hebt over een bestaande boeking, vragen wij je vriendelijk je reserveringsnummer in je e-mail te vermelden.
Zodoende kunnen wij je e-mail sneller behandelen.


Contact

Via het onderstaande formulier kan jij jouw vraag aan Bizztravel stellen. Jouw bericht wordt doorgestuurd naar onze collega’s van het contact center. Met plezier beantwoorden zij jouw bericht zo snel mogelijk. Om dit goed te kunnen doen, raden wij je aan om de gegevens zo compleet mogelijk in te vullen.

Jouw gegevens worden verwerkt volgens onze privacy verklaring.



 


 



JE REISORGANISATOR:

Sunweb Group International GmbH
Schützengasse 4
CH- 8001 Zürich
Zwitserland
CH- 020.4.049.544-0
CHE- 178.977.909 MWST

SGR: 3609
ANVR 05098

Tel : +41-(0)43 5083 535
e-mail: sgi@sunwebgroup.com
JOUW REISBEMIDDELAAR IN NEDERLAND:
Bizztravel

Postadres:
Postbus 1439
3000 BK Rotterdam
Bezoekadres:
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

tel: 0900-9350 (lokaal tarief)
fax: 010-2802169
e-mail: info@bizztravel.nl
internet: www.bizztravel.nl

KvK-nummer: 24188723
Btw-identificatienummer: NL803475949B01
ANVR: 03200
SGR:1966

IBAN: NL94 RABO 0100 9168 72
BIC: RABONL2U

Wanneer jouw klacht betrekking heeft op Bizztravel of op het tot stand komen van de boeking, dan kun je deze uiterlijk binnen 2 maanden na het bekend worden van de feiten bij ons indienen.
Na ontvangst van een klacht, voor vertrek, versturen wij geen ontvangstbevestiging. Dit omdat wij binnen 2 weken, of eerder bij kort voor vertrek, jouw klacht willen behandelen.
Voor verdere informatie over reisvoorwaarden en jouw rechten als reiziger verwijzen wij je naar de ANVR voorwaarden.
Als je klacht niet tot tevredenheid is opgelost of als jou ter zake geen genoegdoening is verschaft, kun je tot uiterlijk 24 maanden na afloop van je reis het geschil schriftelijk voor leggen aan de Geschillencommissie Reizen, te bereiken via de link: www.sgc.nl. Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kun je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr