Sunweb is te bereiken op het volgende telefoonnummer: +31(0)102802290.
Onze openingstijden vind je onderaan deze pagina.
TIP!
Heb je een urgente vraag? Neem dan contact met ons op via WhatsApp, wij zullen jouw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.
Het verschil tussen flexibele en niet-flexibele vluchten is de manier waarop deze ingekocht worden. Hierdoor gelden er afwijkende voorwaarden. In de boekingsstappen kun je zien of de vlucht een flexibele of een niet-flexibele vlucht is.
Wanneer jij jouw vakantie geboekt hebt kun je in jouw Mijn Sunweb account terugzien welk type vlucht je hebt geboekt:
Overzicht
Niet-flexibele vlucht | Flexibele vlucht | |
Handbagage | Inclusief* | Inclusief* |
Ruimbagage | Inclusief* (m.u.v. wintersportvakanties) | Exclusief (bij te boeken in boekingsstappen of Mijn Sunweb) |
Aanbetaling | Kosten voor de vluchten, reserveringskosten, bijdrage calamiteitenfonds, kosten van eventuele verzekeringen en 30% over de overige reisonderdelen | Reserveringskosten, bijdrage calamiteitenfonds, kosten van eventuele verzekeringen en 30% over de overige reisonderdelen. |
Naamswijziging | Mogelijk tegen kosten | Kosteloos tot 1 week voor vertrek |
Wijziging van de vlucht | Mogelijk tegen hoge wijzigingskosten | Kosteloos tot 6 weken voor vertrek |
Bedenktijd | Geen, direct definitief na boeken | 3 dagen, mits je voldoet aan de voorwaarden |
Aantal personen | Met meer dan 9 personen dienen er twee losse boekingen gemaakt te worden | Alle reizigers kunnen geboekt worden op 1 boeking |
Omruilgarantie | Omboeken is altijd tegen 100% kosten van de vlucht. Indien je de premium omruilgarantie hebt bijgeboekt kun je kosteloos omboeken tot 2 weken voor vertrek | Kosteloos tot 6 weken voor vertrek. Daarna 100% kosten. Indien je de premium omruilgarantie hebt bijgeboekt: kosteloos omboeken tot 2 weken voor vertrek |
*Hoeveel bagage inclusief is, is afhankelijk van de airline. Klik hier voor meer informatie.
Je kunt ons op verschillende kanalen bereiken. Stuur ons een WhatsApp bericht of maak gebruik van een van onze social media kanalen Facebook of Instagram. Daarnaast kun je gebruik maken van ons contactformulier. Per e-mail krijg je een ontvangstbevestiging met daarin een mailreferentienummer en de verwachtte verwerkingstijd.
Veiligheid is belangrijk. Er wordt daarom gecontroleerd op het meenemen van gevaarlijke stoffen en voorwerpen die een gevaar kunnen vormen voor de passagiers, bemanning of de veiligheid van het vliegtuig.
Vloeistoffen en gels kunnen alleen in jouw handbagage mee onder de volgende voorwaarden:
- Vloeistoffen en gels zitten in verpakkingen van maximaal 100 ml
- Verpakte vloeistoffen en gels zitten in 1 doorzichtig en hersluitbaar plastic zakje van maximaal 1 liter
- Elke reiziger reist met maximaal 1 plastic 1-literzakje
- Medicijnen en babyvoeding die nodig zijn tijdens de vlucht zijn toegestaan.
Het is belangrijk dat je bij de handbagagecontrole het plastic zakje met de vloeistoffen en gels apart aanbiedt.
Op de luchthavens en in het vliegtuig kun je (tax free) inkopen doen. Vloeistoffen en gels die je na de ticket- en/of paspoortcontrole of in het vliegtuig hebt gekocht, worden verpakt en waar nodig verzegeld. Het zegel is 1 dag geldig. Wanneer je een overstap hebt, mag je het zegel niet verbreken tot je op jouw eindbestemming bent aangekomen
Je kunt jouw vraag sturen via het contactformulier. Per e-mail krijg je een ontvangstbevestiging met daarin een mailreferentienummer en de verwachtte verwerkingstijd.
TIP!
Heb je een urgente vraag? Neem dan contact met ons op via WhatsApp, wij zullen jouw vraag dan zo snel mogelijk beantwoorden.
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!
Wij zijn te bereiken op:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 20:00 uur
Zaterdag 10:00 - 17:00 uur
Zondag 10:00 - 17:00 uur
Let op: er zijn gewijzigde openingstijden.
WhatsApp ons op het nummer +31102802290. Je kunt ons op hetzelfde nummer ook bellen, houd dan rekening met langere wachttijden.
Stel je vraag aan het SunWebCare team. We beantwoorden jouw vraag tijdens onze openingstijden.
Bekijk ook onze Social Media huisregels.
Altijd controle op je boeking. Beheer en bewerk hier je persoonsgegevens, reisonderdelen en reisdocumenten.
Hier vind je uitgebreide informatie m.b.t. jouw vakantie, voor, tijdens en nadat je geboekt hebt.
Heb je een vraag? Neem contact op met de juiste afdeling:
Cruisevakanties? Stuur dan een e-mail naar: cruise@sunweb.nl
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in
Groepsreis (vanaf 20 personen): afdeling Groepsreizen
Heb je een andere vraag? Stuur ons dan een e-mail via dit contactformulier.
We helpen je graag bij een optimale voorbereiding van je vakantie. Boek een van onze extra's om jouw vakantie compleet te maken!